شروع به کار وبلاگ منشروع به کار وبلاگ من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دختر دلشکسته و مادر صبور

غیبت من

1392/4/16 21:39
نویسنده : یه دختر
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

علت این غیبتم این بود ک من کنکور داشتم جمعه هفته پیش از ساعت 6 صبح تا 8 شب بیرون بودم آخه من کنکور زبان رو هم دادم از اونجایی هم که من خیلی خوش شانسم دوتا کنکور تجربی و زبان تو ی روز بود واقعا بعضی وقتها خودم ب شانس خودم حسودیم میشه ولی.....

بعد اونم رفتیم شمال جاتون خالی دیروز برگشتیم دیگه نتونستم پست جدید بزارم

ولی چند شب پیش با خودم داشتم فک میکردم ک دیگه از این همه غم و غصه بیام بیرون چون دیگه کاریش نمیشه کرد ی ذره هم ب بی خیالی بزنم خودم رو!!!!!

واقعا بعضی وقتها دلم میگیره دلم میخواد ی نفر باشه هی باهاش حرف بزنم هی اس ام اس بازی کنم ولیییییی.......ن همدمی دارم ن یاوری ن کسی ولی چه کنم میسازم با این روزگار تا بگذره هرچی خودش صلاح دونست مهره رو ب طرفم بچرخونه

هییییییییییی

امان از این روزگار لعنتی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شلمان جون
17 تیر 92 0:06
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مامی محمدمهدی
17 تیر 92 10:13
آرزوی موفقیت برات دارم عزیزم از اینکه متحول شدی و حال و هوات نسبت به قبل بهتر شده خوشحااااااااااااااااااااالم


ممنونم عزیزم
آبجی حنانه
28 تیر 92 21:44
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر؟ میتونم شمارتو داشته باشم؟اگه دوس داشتی بدی بیا وبم خصوصی بذار.


من شرمندتم گلم
آبجی حنانه
3 مرداد 92 4:31
ما شما رو لینک کردیم ولی چرا شما ما رو لینک نکردید؟!


سلام عزیزم شرمنده گلم الان تازه اومدم وبم
آبجی حنانه
3 مرداد 92 15:32
خواهش میکنم خوشگل خانــــــــــــــم