شروع به کار وبلاگ منشروع به کار وبلاگ من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دختر دلشکسته و مادر صبور

خدا رحمتش کنه :(

1392/5/10 17:15
نویسنده : یه دختر
489 بازدید
اشتراک گذاری

خبردرگذشت شوهرعمه عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرمایدناراحت

عمه عزیزم
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شایان و پرنیا
10 مرداد 92 17:28
خدا رحمتش کنه


ممنونم عزیزم
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 19:13
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
طراح وبلاگ
11 مرداد 92 15:11
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 شهریور 92 17:13
خدا بیامرزدش


خدا رفتگان شمارو هک بیامرزه عزیزم
آبجی حنانه
4 شهریور 92 13:21
سلام حالت خوبه ؟!
چه خبرا ؟!
کم پیدا شدی ؟!
این ورا تشریف نمیاری ؟!


سلام عزیزم ای بابا چه خوبیی
گلم علت همه چی رو تو ی پست مینویسم
آبجی حنانه
6 شهریور 92 14:04
عزیزم چرا دیگه پست نمیذاری؟
خوبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟؟
دلم برات تنگ شده فدات شم


فدات شم وقتم درگیره تو ی پست مینویسم
آبجی حنانه
9 شهریور 92 17:45
باشه عزیزم منتظر پستت هستم جیگر
زود به زود بیا ک من دلم برات تنگ نشه


چشم گلم
آزاده
23 آبان 92 21:49
سلام خوبی ؟ خدا بیامرزه تسلیت میگم
یه دختر
پاسخ
سلام ممنون
بابا و مامان
10 آبان 93 10:27
سلام عزیزم چرا دیگه نمی نویسد هر روز میام اما خبری نیست کمی از خودتون بنویسد چکار می کنید من یکی که دلم برات خیلی تنگ شده