شروع به کار وبلاگ منشروع به کار وبلاگ من، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

دختر دلشکسته و مادر صبور

شروع به کار

1392/2/15 22:00
نویسنده : یه دختر
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبید؟؟؟؟؟؟؟

من تازه امروز این وبلاگ رو افتتاح کردم و میخوام تمام حرف های دلم رو که نمیتونم به زبون بیارم رو روی کاغذ مجازی بنویسم میخوام درباره ی مادرم بنویسم که واقعا عاشقااااااااااانه دوسش دارم

راستش من از دست یه نفر دلم شکسته که نمیخوام........ میخوام خودمو اینجا خالی کنم از صبوری های مادرم بنویسم از .........

اگه باهم باشیم بیشتر آشنا میشیم با نظراتون منو خوشحال کنید امیدوارم بتونم دوستای زیادی پیدا بکنم و حرف و درد و دل منو گوش بکنن تا جایی که بتونن راهنماییم کنن تا منم از تجربیاتشون استفاده کنم

راستی بنا به دلایلی از این به بعد تمام پست های من رمز دار هستش پس....

فعلا بای

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اردیبهشت 92 0:24
وبلاگ جدید مبارک عزیزم از این به بعد اگر دوست داشته باشید دوست دارم از خواننده های وبلاگتون باشم


چرا که نه به روی چشم با افتخار لینکیدید
مامان
16 اردیبهشت 92 9:53
سلام به طور اتفاقی اسم وبتون رو دیدم و بهش یه سری زدم . عنوانی رو که انتخاب کرده بودید به من یه حسی داد اخه فکر کنم من هم یه جورایی هم حس شما باشم . دوست داشتم ببینم شما چی می نویسید از ناگفته های زندگیتون اما دیدم حرف هاتون رمز داره و من کاری نمی تونم بکنم. به نظر من اگه ادم بخواهد حرف هایی رو بزنه که پیش هر کسی نمیشه زد بهتره به غریبه ها بگه تا به اشناها اخه من خودم همیشه از اشنا ها بیشتر ضربه خوردم در هر صورت امیدوارم موفق باشی


ممنونم عزیزم که به وبلاگ سری زدید ولی من رمز دار کردم به این علت که به احتمال خیلی زیاد از فک و فامیل اینجان یه وقتی بخونن منم مجبور شدم رمز دار کنم تا فقط درد دلم رو به غریبه ها که که بعدا دوستم میشن که از فامیل بهتره بگم
مانی محیا
16 اردیبهشت 92 12:13
سلام وبلاگ جدیدتون مبارک.. جای خوبی رو انتخاب کردید. ایشاله بعدا به شادی بنویسید..


ممنونم عسیسم ایشالا ولی انگا نخواهد شد
مامان هستی
16 اردیبهشت 92 13:12
عزیزم مرهم دل های شکسته دست خداست ما فقط میتونیم با گوش دادن به درددلت فقط اون مرهم رو فوت کنیم تا دل شکسته ات زودتر بهم جوش بخوره.من یک غریبه آشنام خواستی خوشحال میشم سنگ صبورت باشم تو دنیای مجازی.تو دنیایی که یه وقتهایی ادمها همدیگر رو نمیبینن ولی میتونن برای هم دنیاباشن.

به وبلاگ دخملیم سر بزن واطمینان حاصل کن که غریبه ام غریبه ای اشنا

با عرض پوزش کسانی که لینکم میکنن و لینک میشن رمز میگیرن آیا شما؟؟؟؟

سمیه مامان پارسا
16 اردیبهشت 92 14:15
سلام چی شده این همه غمگین نوشی؟ میشه منم راز دارت بشم.؟ خوشم میاد از درد و دل کردن


چرا نمیشه اول همدیگرو لینک بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیدا
16 اردیبهشت 92 14:45
به منم رمز میدی؟


چرا که نه ولی همدیگه رو لینک بکنیممممممممم؟؟؟؟؟
مامان ترنم
16 اردیبهشت 92 15:48
سلام عزیزم. خدا نکنه که دلشکسته باشی خانم. غمهای دنیا گذراست و امیدوارم که مامانت که سنگ صبورته همیشه سالم باشه. آرزویم برایت اینه که خیلی زود نوشته هات رنگ شادی به خودش بگیره نه دل شکستگی. این وبلاگ دخترمه .http://tarannom-diaries.niniweblog.com/با اجازه لینکتون می کنم. اگر دوست داشتین بهمون سر بزنید و به ما هم رمز بدین. خوشحال میشیم جز دوستانت باشیم.


ممنونم عزیزم بخدا نمیدونم چی بگم منم با افتخار لینکت میکنم
مامان محمد مهدی
16 اردیبهشت 92 18:46
امیدوارم منم بتونم محرم دلت باشم ورمزو داشته باشم گلم


رمز دادم عسیسم
الهه(مامان یاسان)
17 اردیبهشت 92 21:15
سلام دوست خوبم من همین الان با وبلاگت آشنا شدم اگه با تبادل لینک موافق هستی توی وبلاگم خبرم کن راستی دوست دارم یکی از خواننده های وبلاگت باشم اگه دوست داشتی بهم رمز بده


سلام ممنونم به روی چشم با افتخار لینک شدید
مریم (مامان ثناجون)
17 اردیبهشت 92 23:46
سلام عزیزم من اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم و شما را لینگ کردم تا در غم و شادیتون شریک باشم


ممنونم منم شمارومیلینکم
شقایق
18 خرداد 92 1:40
اخ عزیزم چرا انقدر دلت پره غمه دنیا همینه به خودت سخت نگیر نازنینم